Dag 7: Typhoon Lagoon en MK

4 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag maar eens een relaxed dagje ervan maken. Buiten de pretparken om heeft Disney ook twee waterparken op het landgoed. Blizzard Beach en Typhoon lagoon. Ik heb gekozen voor Typhoon lagoon. Dat klinkt toch iets tropischer dan blizzard. Het was erg rustig in het waterpark. Het was die dag niet bepaald stralend weer. Hier en daar buien en qua temperatuur was het rond de 25 graden.

Typhoon Lagoon

Ik heb vervolgens een kluisje gehuurd en ben op pad gegaan. Heb vervolgens alle glijbaan of wildwater baan die er waren gedaan. Ook is er lazy river aanwezig. Oftewel een relaxed rivier waar je met een opblaasbare band rond kan dobberen. Oftewel de gopro mee en gaan met die banaan. Maar het hoogtepunt van dat park is toch wel het golfslagbad. Om de 30 seconden wordt er een grote golf geproduceerd. Altijd leuk! PS. Let niet op mijn goddelijke lichaam. pfff!

Typhoon Lagoon

Rond een uur of half drie was het tijd om terug te gaan naar het hotel. Even douchen en op naar Magic Kingdom. Maar nu niet via de bus maar eens via de Ferry Boat. Vanaf Epcot pak je eerst de shuttle naar het Transportation Centrum en dan met de Ferry naar Magic Kingdom.

Ferry Boat

Het park was die avond tot 1:00 in de nacht geopend speciaal voor de bezoekers die op het resort verblijven. Het voordeel daarvan is weinig volk en kortere wachttijden. Het was ook mijn laatste bezoek aan Magic Kingdom dus heb de leukste attracties nog maar een paar keer gedaan. Ik heb gretig gebruik gemaakt van het langere openingstijden.

Magic Kingdom

Tja ik ben er toch voor betaald dus! Rond 1:30 was ik weer terug bij het hotel. Heb er nu exact 1 week vakantie opzitten. Nog twee te gaan. Tot morgen!

1. Carina:
    6 oktober 2017
    Hoi Mass, wat leuk alles en mooie foto's; ben benieuwd wat je volgende week gaat doen en alvast veel plezier.
  2. Diane de Greef:
    26 oktober 2017
    Er is niks mis met je lichaam, toch?