Dag 3: Megacon Tampa Bay

30 september 2017 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Na een eigen ontbijt ben ik rond 8:30 weggereden uit Orlando. Het is ongeveer 1,5 uur rijden naar Tampa Bay. Ik ga vandaag eens kijken hoe de Amerikanen een conventie organiseren. Megacon Tampa. Een film en strip conventie.

Megacon

Zoals de meeste wel weten bezoek ik deze conventie thuis ook wel eens. Dus was wel eens benieuwd hoe de Amerikanen dit aanpakken. En ja, ik was toch in de buurt dus. En de gasten waren ook niet verkeerd. John Barrowman (Arrow, dr Who), William Shatner (Captain Kirk van Star Trek) en legende Stan Lee.

Stan Lee

Verder een hoop film en comic merchandise, panels en Q & A's. Q & ...wat??? Question and Answers. Oftewel het publiek stelt de vragen en de acteur geeft antwoord. Maar dit gebeurd vaak in zo'n hilarische manier dat het altijd grappig en leuk is. Vooral William Shatner en John Barrowman waren erg grappig.

Captain Kirk

Alleen dat was het kaartje al meer dan waard. Na de conventie nog even inkopen gedaan bij de Walmart en toen richting mijn hotel gereden, dat op een paar honderd meter van het stadion af ligt. Het hotel heet vreemd genoeg ook het Tampa Stadium hotel. Maar daar zal ik jullie morgen mee lastig vallen.

1. Willem Tesselaar:
    1 oktober 2017
    Eerste indrukken zijn leuk en veel , mooie foto’s
  2. Ada Tesselaar:
    1 oktober 2017
    Gaaf Marcel !!! Dus je hebt de hoofdrolspeler van Arrow ook gezien ?? Mooie foto's !!!
  3. Diane de Greef:
    26 oktober 2017
    Heb je zelf ook nog vragen durven te stellen?