Dag 9: Hollywood Studio's en HHN

6 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Ik heb vandaag alle vrijheid om wat te gaan doen. Ik heb mijn spullen gepakt en auto ingeladen voor een laatste dagje Disney. Ik heb gekozen voor Hollywood studios. Daar alle attracties gedaan die er op dit moment open zijn. Het park is namelijk flink aan het renoveren. Begonnen met Hollywood tower of terror en daarna Rockin’ Rollercoaster.

Rockin' Rollercoaster

Toen was het tijd voor eens een show. Dit keer de Indiana Jones stunt show. En show vol met stunts uit de film jaja Indiana Jones. Na de show nog even het park rondgelopen en rond 15:00 terug gegaan naar het hotel. Dat was Disney! Tijd voor universal! Mijn volgende hotel is het Grand hotel. Dit ligt op een steenworp afstand van de Orlando Eye, een gigantisch reuzenrad. Nadat ik was ingecheckt de spullen uitgepakt, even opgefrist en het was tijd om richting universal te gaan.

Opnieuw een avondje Halloween horror nights. Het was raining cats and dogs. Oftewel kutweer. Daardoor was het wel lekker rustig in het park. Rond een uur of 20:00 werd het droog. Daar natuurlijk weer een aantal huizen gedaan, zoals Saw, the Hive en de horrors of Blumhouse. Ook een aantal attracties gedaan weer. De wachttijden zijn in de avond een heel stuk lager dan overdag. Rond een uur of 12 weer terug gegaan richting hotel. De volgende dag wordt het namelijk vroeg opstaan voor Discovery Cove.