Dag 5: Animal Kingdom

2 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag was het weer Disney time. Vanochtend eerst weer ingescheckt in het tweede Disney hotel van deze trip. Het All Star Disney Resort Sports. Kamer 8315 in het Homrerun gedeelte. Toen ik eenmaal weer mijn magicband ontvangen kon ik weer oppad. 4 Parken verdeeld over 5 dagen. Dan moet wel lukken. Vandaag stond opnieuw Animal Kingdom op het programma. Ik had vandaag weer een aantal Fastpasses geregeld voor de attracties. De eerste attractie van vandaag is Na'vi River Journey. Deze attractie is een dark water ride. De attractie werd 27 mei 2017 officieel geopend in het themagebied Pandora - World of Avatar. De darkride is gebaseerd op de film Avatar.

Navi

Na een ritje van ongeveer 2 minuten werd het tijd om de rest van het gigantische park te verkennen. In de middag ook maar gelijk gegeten in Pandora. Zie hieronder het resultaat. Het leek op een broodje bakpao maar het had de smaak van de cheeseburger met daarbij gezonde groente chips en rouwkorst.

Eten Pandora

De Disney parken staan niet alleen bekend om haar attracties en dieren, maar ook om de shows. Na het eten heb ik een aantal shows bijgewoond. Shows van Finding Nemo en The Lion King. Voordat ik mij tweede fastpass ging gebruiken heb ik nog even de Dinosaur attractie gedaan. En toen was het tijd voor de Kilimajaro Safari. Kilimanjaro Safaris is een safari-rondrit langs dierenverblijven, die zich afspeelt binnen het concept van het fictieve Harambe Wildlife Reserve. Olifanten, leeuwen, nijlpaarden en neushoorns kom je hier tegen. En als je geluk heb zelfs van dichtbij. Als afsluiter van de dag heb ik mijn laatste fastpass gebruikt voor de River's of Light show.

Mount Everest

Het is een nachtshow op het water, gepaard met lichteffecten, projecties en muziek. Nadat ik afscheid heb genomen van Animal Kingdom was het tijd om mijn hotelkamer op te zoeken. Morgen wacht weer een nieuwe dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl