Dag 20: Laatste dag Universal :(

17 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is de laatste volledige dag in Florida. Ik ben daarom iets eerder opgestaan om de shuttle te pakken richting Universal. Het is vandaag vrij bewolkt dat kan een goed teken zijn. Dat het minder warm is maar dat kan natuurlijk ook regen betekenen. Ik heb vanochtend de attractie gedaan die ik nog niet eerder gedaan heb omdat daar de wachttijd gewoon te hoog was. Gelijk bij binnenkomst Rip Ride Rocket gedaan. Daar ben ik daar vanaf. Het is een heftige achtbaan maar het mooie eraan is dat je he eigen muziek kan kiezen voor de rit. Dus limp bizkit met rollin’ galmde door de speakers. Bij gebrek aan iets anders. Nogmaals een keertje de horror make-up show bijgewoond. Toen was het tijd voor een laatste rondje Island of Adventure. Als afsluiter van dat park de beste attractie daar, Jurassic Park nogmaals gedaan. En dit keer helemaal droog. Het kan dus wel.

Jurassic Park

Rond 15:30 was het tijd om weer richting Universal Studios te gaan voor een laatste rondje. En kijken of ik mijn Men In Black record kan verbreken. 3 keer achter elkaar en de allerlaatste rit was het dan zover. Mijn record staat op 446.475 punten. Toen was het tijd om te gaan.

Mission from God!

Bij de Universal Citywalk nog even Chinees gegeten bij Panda Express en dat was het dan voor Universal Studios. Eenmaal terug in het hotel mijn spullen bij elkaar geraapt en de koffer ingepakt en volgepropt. Rond 23:30 lag ik in bed. Morgen een lange dag voor de boeg.

1. Willem Tesselaar:
    18 oktober 2017
    Je hebt heel veel indrukken opgedaan in Florida en denk ik terugkijken op een prachtige vakantie, goede reis terug