Dag 18: Voetbal en Laatste avond HHN

15 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag opnieuw lekker rustig aan gedaan. Eerst heeeeeel vroeg op gestaan om te kijken of ik via het internet toevallig de Graafschap tegen de Eagles kon kijken. Maar helaas geen stream te bekennen. En toen ik zag dat ze net voor rust op een 0-1 achterstand stond ben ik maar proberen te gaan slapen. Ik kreeg namelijk weer flashbacks van het trauma van vorig jaar. Toen was ik ook ik Amerika toen de Graafschap tegen de Eagles moest en toen ging dat niet helemaal goed. Maar gelukkig werd het na rust gelijk en was mijn ochtend enigszins goed. Hopelijk kan Inter het beter maken. Maar dat is een zorg voor later. Vervolgens ontbeten en jullie voorzien van leesvoer en foto’s. Rond 12 uur kwam de shuttle voor rijden naar Universal. Die shuttle ging natuurlijk eerst nog langs 3 andere hotels voordat het bij Universal Citywalk aankwam. Eerst maar eens aantal potjes Men in Black gedaan. Maar helaas blijft mijn record staan op 225.000 punten. Na MiB na een horror make-up show geweest. Een hele grappige show hoe je bij horror genept wordt. Ik had nog een goed kwartier te gaan voor de derby begon. Inter tegen AC. Ik zag dat het bij The Mummy lekker rustig was dus dat was een goed tijdverdrijf. Vervolgens een rustig plekje uitgekozen en volle WiFi ontvangst om live de wedstrijd te kijken van Inter. En ik had perfect beeld. Het leek wel Radius [😜] . Kippenvel!

Forza Inter

Voor de liefhebbers even een kort wedstrijdverslag. Inter komt voor rust op een 1-0 voorsprong dankzij Icardi. Na rust komt AC beter uit de kleedkamer en maakt gelijk. Na een uur voetballen maakt komt Inter opnieuw op een voorsprong. 2-1 opnieuw Icardi. 10 minuten voor tijd maakt Milan de 2-2. Het leek erop dat het een gelijkspel zou worden. Maar vlak voor tijd verdiend Inter een penalty. Drie keer raden wie de winnende maakte. Mauro Icardi. Inter wint met 3-2 van Milan. Mijn avond kan niet meer stuk. Toen de wedstrijd afgelopen de overwinning gevierd met een Italiaanse maaltijd. En toen was het tijd om een stay en scream area op te zoeken. Kijken of ik vanavond het record van 6 huizen op één avond kan verbreken. Ik begin bij American Horror Story omdat deze aan het begin van het park is en daar veel mensen als eerste heen gaan.

AHS

Daarna The Shining gedaan. Op de weg naar Scarecrow nog even Dead Waters meegepakt. Vervolgens 10 minuten gewacht op Scarecrow. Naast Scarecrow ligt Hive en ook daar kon ik gelijk doorlopen. En voor 19:30 kon ik ook de horrors of Blumhouse afstrepen. Vijf huizen check en precies op tijd voor Bill en Ted. Na de show nog even mijn record verbroken bij Men in Black. De score staat nu op 265.725.

Highscore MiB

Om 10:15 was de volgende Bill & Ted show. En hoe later op de avond hoe leuker het is. Het Amerikaanse volk kan niet tegen alcohol en de sfeer wordt daardoor leuker en uitbundiger. Na de show richting Ash vs The Evil Dead gelopen. Dat was ongeveer een kwartier wachten. Huis nummer 7 check! Na 12 uur merk je dat het rustiger in het park wordt. The Fallen is nu slechts 20 minuten. Dus huis nummer 8 check! Dan blijft er nog 1 huis over. Ik heb het beste voor het laatst bewaard. SAW! Het laatste huis van de avond. Maar ik moest er wel geduld voor hebben. Alle 9 huizen op één avond. Check! Omdat dit de laatste avond HHN is moet daar op gedronken worden.

Proost Laatste avond HHN

Proost op 6 fantastische avonden en als het aan mijn ligt wordt dit een jaarlijks uitje. Ik ben gelijk gaan slapen toen ik om 2:30 terug was op mijn hotelkamer.