Dag 17: Seaworld en Orlando Eye

14 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Heb vanochtend maar weer eens rustig aan gedaan. Ontbeten en toen de auto gepakt en richting SeaWorld gereden. Ik had nog een week gratis toegang in SeaWorld en daar gretig gebruik van gemaakt. Alleen was het achteraf misschien niet handig om op een zaterdag er heen te gaan. Niet normaal druk en een hoop gezinnen met schreeuwende kids. Blijkbaar was het Halloween weekend en werd er gratis snoep uitgegeven in het park. Maar goed na een goed 20 minuten was ik binnen. Dit keer heb ik de shows gedaan die ik nog niet gezien heb. Een zeeleeuwen en ottershow. Een ottershow??? Nou dat was het enige leuke aan de show. De otter stal je show.

Otter

Na de show maar even rond het park gelopen. SeaWorld blijft toch een dierentuin met een aantal attracties en shows. Ëén van de nieuwste attracties die ze hebben is Kraken. Een virtual reality attractie. Je krijg een virtual reality bril op terwijl je in een achtbaan zit. Helaas was het bijna een uur wachten. Dus dat heb ik maar niet gedaan. Heb wel een andere achtbaan gedaan. Mako!

Zeeleeuwen

Het was best wel warm die dag, rond de 32 graden in de volle zon. Dus heb ik de kou opgezocht. Letterlijk! In het pinguin verblijf was het heerlijk koud. En je kon gek genoeg heel erg dichtbij komen bij de beestjes.

Pinguin

Als je door het park loopt stonden er tentjes waar je snoep op kon halen. Als Nederlander laat je dat niet liggen natuurlijk. Dus heb wat snoep gescoord. Rond een uur of drie vond ik het mooi geweest.

De hete auto ingestapt, de airco op standje -5 en gaan met die banaan. Op naar de Coca Cola Orlando Eye. Een gigantisch reuzenrad met een prachtig uitzicht op Orlando. Vanuit het karretje kon je Disney, Seaworld, Universal Studios en het vliegveld zien.

Orlando Eye

Na een ritje van ongeveer 25 minuten heb ik nog even rondgelopen en ben toen weer terug gereden naar het hotel. Vanavond geen Halloween Horror Nights helaas dus dan maar een film gekeken op de hotelkamer. Morgen weer een nieuwe dag!

1. Rik namens ICT Zozijn:
    16 oktober 2017
    Neem die snoep maar mee naar Wilp. Kan de bak gevuld worden. Wendy kan niet wachten.