Dag 16: Friday the 13e on HHN

14 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een heel relaxed dagje gehad. Je moet natuurlijk niet te veel gekke dingen doen op vrijdag de 13e. Eerst rustig ontbeten en toen de auto gepakt naar een outlet. Maar daar was ik snel op uitgekeken. Er staat outlet maar de prijzen blijven hoog. Vervolgens kwam ik langs een Halloween Megastore. Ik denk toch even wat er te bekijken valt. En trust me. Ze hebben alle soorten kostuums, pruiken, maskers en ornamenten. Erg leuk om daar eens doorheen te wandelen. Vervolgens nog even inkopen gedaan bij de walmart supercenter. Voordat je daar alle gangen bekeken hebt ben je ook al een uur verder. Toen maar weer terug gereden naar het hotel. Toen was het bijna weer tijd om richting Universal te gaan. Want er is geen betere dat om Halloween Horror Nights te bezoeken dan op Friday the 13e. Ben dit keer bij de Simpsons wezen wachten totdat het Park Halloween klaar is. Om 17:45 werden wij losgelaten in het park.

Trick 'r Treat

Kijken of ik een record kan verbreken met het aantal huizen op één avond. Ben eerst gelijk door gegaan Hive, daar kan ik zo doorlopen. Ditzelfde gold voor The Horrors of Blumhouse. Scarecrow was nog niet open dus maar even een potje Men in Black gedaan.

Men in Black

Na MiB was het huis wel geopend. Na een korte 10 minuten wachten had ik dat huis ook voltooid. Vervolgens ben ik aan de andere kant van het park gelopen voor de tweede andere originele huizen. Eerst Dead Waters. Daar kon ik ook gelijk doorlopen. Bij het huis van Dead Waters loop je door een moeras gebied met vreemde voodoo krachten en monsters. Huis nummer 4 check. The Fallen ligt ernaast, dus ik zeg doen. Echter was het daar 20 minuten wachten op. Na the Fallen op naar Ash vs the Evil Dead. Ook daar stond geen wachtrij. Misschien wel de meest teleurstellende huis. Ondanks dat de serie erg leuk is. Maar huis nummer 6 is een check. Eindelijk was het weer tijd voor de show van Bill and Ted.

Bill & Ted

Daardoor moest ik eerst door een kudde van Killer Clowns met kettingzagen. Ps. Check het donkere filmpje. Na Bill en Ted nog even langs Harry Potter geweest en toen was het tijd om terug te gaan. Maar dit keer neem ik een bootje terug. Mijn hotel ligt ongeveer 1,5 kilometer van Loews Portofino Bay Hotel. Dus in plaats van 3 km te lopen naar het hotel neem ik relaxed het bootje.